|_.-'زخرف الهی'-._|

پیام های کوتاه
بایگانی

بسم‌الله...

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز روز تولد من هست و اگرچه آخر هفته است، ولی دارم میرم توی 27 سال.

4 سالم بود که پدر و مادر عزیزتر از جانم {که برای سلامتی و عاقبت به خیریشون همیشه دعا می کنم،} من رو به مهد قرآن فرستادن؛ یعنی از اون موقع 22 سال می‌گذره.

«حیات طیبه» من از اونجا شکل گرفت و قرآن با گوشت و خون من آمیخته شد.

هر موقع دلم از این زخارف دنیایی می‌گرفت، تنها مأمن من همین زخرف الهی بود.

توی این فضای پر هرج و مرج وب، اصلاً دوست نداشتم قدم بگذارم. ولی نمی‌شد وارد نشم.

همه داشتن از ما جلو می زدن و تریبون یکی از دیگری دلرباتر.

قریب به هشت سال هست که وارد دانشگاه امام صادق شدم و از توفیقات بسیاری بهره بردم. اخیراً هم از رساله میان‌رشته‌ای‌ام دفاع کردم و امیدوارم خدا بهم توفیق بده تا این راه رو ادامه بدم.

خیلی دلم می خواست بعد از تحصیل در رشته معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات یه کنج عزلتی پیدا کنم و برم توی لاک خودم. اما کنج عزلتی بهتر از کلام خدا ندیدم، که فرمود:

«إِذَا اِلْتَبَسَتْ عَلَیْکُمُ اَلْفِتَنُ کَقِطَعِ اَللَّیْلِ اَلْمُظْلِمِ فَعَلَیْکُمْ‏ بِالْقُرْآنِ» که اگر فتنه ها مانند «پرده‌های شب ظلمانی» {به هول و هراس شب دقت کنید!} به شما هجوم آوردند، «بروید» سراغ قرآن!

بیش از ده سال بود که جای یه همچین وبلاگی رو برای خودم خالی می دیدم.

رفقای خوبی هم توی وب دارم و به دوستی با این رفقا افتخار می کنم.

توی این برهوت گناه و معصیت بالأخره تصمیم گرفتم با نوای قاریان و اساتید خودم شبنم حیاتی به سبزه دل‌ها بزنم و خودم هم از صدای بلبلان زخرف الهی مست بشم و این شراب رو به جان شما هم عرضه کنم.

شاید بعضی جاها لازم شد و از تجارب دیگه خودم هم حرفی زدم، شاید هم توفیق نشد.

با قرآن مأنوس باشید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۶
علی دهقان منشادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی